ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" офіційний сайт Контакти

Інформація стосовно режиму роботи Контакт-центру

З липня 2015 року для всіх споживачів природного газу Одеської області працює Контакт-центр ТОВ «ОДЕСАГАЗ - ПОСТАЧАННЯ».          

 За допомогою Контакт-центру  абоненти ТОВ «ОДЕСАГАЗ – ПОСТАЧАННЯ» можуть отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань газопостачання по  багатоканальному телефону*:

- Ананьївська дільниця (04863) 2-18-02;
- Арцизька дільниця (04847) 3-15-91; 050-495-63-22;
- Березівська дільниця (04856)2-07-74;
            смт Доброслав (04855) 9-14-69;
- Болградська дільниця (04846) 4-28-31; (04846) 4-31-78; (04846) 4-03-32;
- Іванівська дільниця (04854) 3-16-45; (04854) 3-11-44;
- Ізмаїльська дільниця (04841) 2-00-24; (04841) 2-03-00; (04841) 2-20-75; (04841) 2-27-09;
- Овідіопольська дільниця (04851) 3-15-73; 050-499-58-84;
- Одеська дільниця (048) 705-36-66;
- Одеська міжрайонна дільниця(048) 705-38-21; (048) 705-38-22;
            м.Южний (04842) 2-47-86; (04842) 2-47-87;
            м.Біляївка (04852) 2-23-36;
- Подільська дільниця (04862) 5-50-27; (04862) 5-61-05;
- Ренійська дільниця (04840) 4-52-85;
- Роздільнянська дільниця (04853) 5-11-04;
- Чорноморська дільниця (04868) 5-54-80; (048)770-21-10; (04868)5-97-52; (04868)5-97-51; 050-490-19-99;
- Ширяївська дільниця (04858) 2-12-34; 050-316-38-14.

або написавши лист на електронну адресу postavka@odgaz.odessa.ua

По телефону Контакт-центру можливе отримання наступних послуг та інформації:
• звірка по оплаті за використаний газ;
• для пільгових категорій споживачів газу передбачено надання інформації по наявності довідки і розміру пільг і субсидій;
• про процедуру приєднання до умов договору постачання природного газу.

Одночасно оператори Контакт-центру інформують абонентів:
• про необхідність щомісячно з 1 до 5 числа надавати показники газових лічильників;
• своєчасно оплачувати послугу газопостачання з 1 до 10 числа місяця;
• вчасно переоформляти договори і тому подібне.

Завдання Контакт-центру - максимально швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати, допомогти у вирішенні його проблеми, заощадивши час абонента.

 *Дзвінки із стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного тарифікуються оператором мобільного зв'язку.